Αφιερωμένο Εξαιρετικά Σε Όλους Τους Φίλους Που Αγαπούν Και Στηρίζουν Το Χορό Της Κοιλιάς.
Η φίλη του blog που μου το έστειλε συνέχισε: "Ένα πιο χολιγουντιανό στυλ του χορού της κοιλιάς αναπτύχθηκε στην Αμερική. Το Αμερικάνικο στυλ το οποίο διαφαίνεται στις ταινίες μέχρι και την δεκαετία του ’20, μόλις τότε ξεκίνησε να βρίσκει ανταπόκριση από τις Ανατολίτισσες χορεύτριες.Πολλές χορεύτριες θέλοντας να περιγράψουν την εκμάθηση του «raqs sharqi» λένε πως είναι ένας χορός «με πολύ πλάκα», «σε κάνει να αισθάνεσαι όμορφα με το σώμα σου και σε βοηθάει να κερδίσεις την αυτοπεποίθηση σου».Η πρωτότυπη εκτέλεση δινόταν σε οικογενειακούς και κοινωνικούς εορτασμούς, ο «raqs sharqi» είναι μαγευτικός όταν τον παρακολουθείς, σχεδόν σε υπνωτίζει και εκστασιάζεσαι όταν τον χορεύεις. Οι χορεύτριες εκφράζουν πολύπλοκα συναισθήματα μέσω των κινήσεων τους και συχνά δίνουν έμφαση στην ποικιλία των ήχων και στο τέμπο.Ένα στοιχείο-κλειδί στον παραδοσιακό τρόπο χορού είναι η απουσία κινήσεων που «ταξιδεύουν» (= κινήσεις που βρίσκονται σε απόλυτη συνέχεια).
Για να μάθεις τις γρήγορες απομονωμένες κινήσεις πρέπει να έχεις απόλυτο έλεγχο του κορμού και τον γοφών σου. Τα πόδια σου είναι μαζί σε παράλληλη διάταξη και με τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα. Όταν ετοιμάζουμε μια κίνηση η λεκάνη παραμένει σε ουδέτερη θέση, το στήθος είναι ανασηκωμένο και οι ώμοι σπρώχνονται ελαφρώς προς τα πίσω.Σε αντίθεση με άλλα στυλ χορού ο «taqs sharqi» δεν έχει επίσημη ορολογία. Κάθε δάσκαλος ονομάζει τις ίδιες κινήσεις με διαφορετικό όνομα. Τα αποτέλεσμα είναι να μπερδεύονται οι μαθητές. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο οι μαθητές πρέπει να παρατηρούν προσεκτικά το δάσκαλό τους. Ο κάθε δάσκαλος, δίνει το στίγμα του στους μαθητές, ώστε να μπορεί να συνεννοηθεί με το group που έχει γύρω του. Δυστυχώς, δεν υπάρχουν σχολές που να μπορούν να διδαχθούν οι ορολογίες, παρά μόνο στην Αίγυπτο.
Οι αρχάριοι ξεκινάνε με τα βασικά «shimmies». «Shimmie», είναι γρήγορες κινήσεις που γίνονται με τους ώμους ή τους γοφούς δεξιά-αριστερά και μπρος-πίσω. Οι ώμοι την ώρα που κινούνται οι γοφοί είναι ακίνητοι και το αντίθετο. Αυτό που χαρακτηρίζει το χορό αυτό, είναι ένα αίσθημα υψηλής ευθύνης της χορεύτριας να αποδώσει τη μουσική με το σώμα της. Κάθε όργανο αντιστοιχεί σε κάποιο μέρος του σώματός της. Υπάρχει ροή στις κινήσεις της και μεγάλο δέσιμο ανάμεσα στην ορχήστρα και τη χορεύτρια." Ανώνυμη
Για να μάθεις τις γρήγορες απομονωμένες κινήσεις πρέπει να έχεις απόλυτο έλεγχο του κορμού και τον γοφών σου. Τα πόδια σου είναι μαζί σε παράλληλη διάταξη και με τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα. Όταν ετοιμάζουμε μια κίνηση η λεκάνη παραμένει σε ουδέτερη θέση, το στήθος είναι ανασηκωμένο και οι ώμοι σπρώχνονται ελαφρώς προς τα πίσω.Σε αντίθεση με άλλα στυλ χορού ο «taqs sharqi» δεν έχει επίσημη ορολογία. Κάθε δάσκαλος ονομάζει τις ίδιες κινήσεις με διαφορετικό όνομα. Τα αποτέλεσμα είναι να μπερδεύονται οι μαθητές. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο οι μαθητές πρέπει να παρατηρούν προσεκτικά το δάσκαλό τους. Ο κάθε δάσκαλος, δίνει το στίγμα του στους μαθητές, ώστε να μπορεί να συνεννοηθεί με το group που έχει γύρω του. Δυστυχώς, δεν υπάρχουν σχολές που να μπορούν να διδαχθούν οι ορολογίες, παρά μόνο στην Αίγυπτο.
Οι αρχάριοι ξεκινάνε με τα βασικά «shimmies». «Shimmie», είναι γρήγορες κινήσεις που γίνονται με τους ώμους ή τους γοφούς δεξιά-αριστερά και μπρος-πίσω. Οι ώμοι την ώρα που κινούνται οι γοφοί είναι ακίνητοι και το αντίθετο. Αυτό που χαρακτηρίζει το χορό αυτό, είναι ένα αίσθημα υψηλής ευθύνης της χορεύτριας να αποδώσει τη μουσική με το σώμα της. Κάθε όργανο αντιστοιχεί σε κάποιο μέρος του σώματός της. Υπάρχει ροή στις κινήσεις της και μεγάλο δέσιμο ανάμεσα στην ορχήστρα και τη χορεύτρια." Ανώνυμη
Απολαύστε το CD "Sunset By The Nile: Traditional Belly Dance Music" στα 320.0 kb/sec:
ΛΙΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΩΝ:
01. Sunset By The Nile
02. Allay A Gadaa
03. Zenia
04. Telet Ya Mahla
05. Cairo By Night
06. Layali El Amar
07. Guitar El Hob
08. Nadia
09. Ah Ya Zen
10. Ahwak
11. Aman
12. Rhythm Of The Nile
ΚΩΔΙΚΟΣ (Password): http://antigrafeas.blogspot.com/
ΜΕΓΕΘΟΣ (Size): 134,19 ΜΒ
******************************************************************************
No comments:
Post a Comment