Saturday, March 15, 2008

* ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΡΕΜΠΕΤΕΣ (Συλλογή από 10 συλλεκτικά CD's) - 05 Γιώργος Μουφλουζέλης


Γιώργος Μουφλουζέλης - George Mouflouzelis




Special Thanks to a friend of the blog Anastasia from Holargos, HELLAS for sending me this collection to share it with you. Originally recorded in the 1930, remastered in 1998 by MBI. Απολαύστε το "Γιώργος Μουφλουζέλης - Οι Μεγάλοι Ρεμπέτες" στα 320.0 kb/sec:


ΛΙΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΩΝ:

01. Εγώ Δεν Έχω Βγάλει Το Σχολείο - Γιώργος Μουφλουζέλης

02. Το Σακάκι - Γιώργος Μουφλουζέλης

03. Κάηκε Μια Συνοικία - Γιώργος Μουφλουζέλης

04. Ο Τρελάκιας - Γιώργος Μουφλουζέλης

05. Αγκαζέ Να 'χω Βαπόρι - Γιώργος Μουφλουζέλης & Σοφία Διαμαντή & Θόδωρος Δερβενιώτης

06. Να Τι Έχει Η Ελλάδα - Γιώργος Μουφλουζέλης & Σοφία Διαμαντή & Θόδωρος Δερβενιώτης

07. Η Τσιγγάνα - Σοφία Διαμαντή

08. Ο Πάρις - Γιώργος Μουφλουζέλης

09. Η Εύα - Σοφία Διαμαντή

10. Ο Κυκεώνας - Σοφία Διαμαντή

11. Ο Ψαράς Μέσα Στη Χώρα - Γιώργος Μουφλουζέλης

12. Καλέ Ντουντού - Γιώργος Μουφλουζέλης

13. Τζιριτζάκια - Γιώργος Μουφλουζέλης

14. Τα Τραγούδια Είναι Χίλια - Γιώργος Μουφλουζέλης



Code:


ΚΩΔΙΚΟΣ (Password): http://antigrafeas.blogspot.com/


ΜΕΓΕΘΟΣ (Size): 98,19 ΜΒ

******************************************************************************

3 comments:

vpmech said...

twra se brika...merci gia avta pou anebazeis...synexise etsi...:-)



kalimera

Αντιγραφεας said...

vpmech:>> Σε ευχαριστώ για τα θετικά σου σχόλια. Μου δείνουν κουράγιο για να συνεχίσω.

Πες σε όλους τους φίλους σου για το blog. Μοιράσου μαζί τους την καλή ρεμπέτικη και λαϊκή μουσική.

Καλή σου Μέρα !!!

Anonymous said...

Φίλε μου, έχεις πολύ ωραία μουσική, αλλά δεν κατεβαίνουν όλα, όπως αυτό εδώ τού Μουφλουζέλη και μερικά άλλα από τη συλλογή ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΡΕΜΠΕΤΕΣ. Έτσι τα βλέπουμε αλλά δεν μπορούμε να τα ακούσουμε και να τα χαρούμε κι εμείς. Αν θες διόρθωσέ τα. Ευχαριστώ. Πώς μπορώ να γραφτώ στο blog, δεν έχω βρει τον τρόπο. Γειά σου φίλε μου με την ωραία μουσική σου.